فَقَد هَرَبتـُـــــ اِلَیکــــــ ... تا ج‌ـــــنون

تا ج‌ــــــنون فاصله‌ای نیستـــــــــ از این‌جا که منمـ

فَقَد هَرَبتـُـــــ اِلَیکــــــ ... تا ج‌ـــــنون

تا ج‌ــــــنون فاصله‌ای نیستـــــــــ از این‌جا که منمـ

فَقَد هَرَبتـُـــــ اِلَیکــــــ ... تا ج‌ـــــنون

روزگاری بود که تسبیحِ دلم در بینِ انگشتانِ تو می‌چرخید.
مـن امـا با هــر مهره، ذکـــــــر مـی‌گفتم بر مهـربانی‌ات.
"یا حبیب من لا حبیب له"
تا روزی که هبوط، سهــمِ حسرتِ مـن شد از قدر ندانستنِ آن روزگارِ بهشتی!
بندِ تسبیحِ دلم پاره شد و مهره‌هایش خاک را به میهمانی رفتند.
دیگـــر تسبیح نداشتم تا تمنــایِ دستانت، نفسم را به شماره بیاندازد!
دلم –مثلِ دلِ آدم‌هایِ دنیا- انار شد.
اناری عاشق با یاقوت‌هایی سرخ!
دلم –مثلِ دلِ آدم‌هایِ دنیا- تنگ شد.
تنگِ روزهایِ باتویی...
روزهایِ پیش از هبوط...
انارِ دلم ترک برداشت.
خاک،میزبانِ یاقوت‌هایِ دلتنگی‌ام شد.
من امـــا هنوز به دنبالِ مهره‌هایِ تسبیحم بودم.
و نمی‌دانستم چطور می‌شود دوباره تسبیح ساخت! دوباره انار داشت!
اما...
مهره‌ها را از خاک برچیدم.
هر کدام بویِ روزهــایِ باتویی‌ام را می‌داد، گمشده‌یِ تسبیحِ دلم بود.
یک، دو، سه،...، صد.
تمام شد!
صد مهره‌یِ دلِ صدپاره‌ام را به بند کشیدم.
رشته‌یِ تسبیحم اما دیگر بویِ تو را نداشت.
رشته‌یِ تسبیحم از دنیایِ دوری و دلتنگــی بود.
حســــی گنگ در این میانه فهمانیدم که باید بیشتر مراقبِ دلم باشم.
این تسبیح دوباره اگـــــــر پاره شود، دیگر شناسایِ تو نخواهد‌بود!
یاقوت‌ها اما هم‌چنان رویِ خاک بودند.
و هنوز هم ...!
کسی چــــه می‌داند که تمامتِ این دانه‌ها، امانتِ روزِ الستِ توست!
جمعشان نمی‌آورم!
بگذار این دلِ تکثیـــــــر شده در هزار، در جست‌و‌جویِ هر دانه، تو را فرایاد آورد.
بگذار این یاقوت‌ها، میعادگاهِ من و تو باشند، ...تا ابد!
دنیایِ خاکی جایِ من نیست!
فَقَدْ هَرَبْتُ اِلَیْک...تا جنون!
______________________________
هم‌چنان "ناموس خدا" هستم،اما این‌جا حرف‌هایی را می‌نویسم که در قالب "می‌خواهم زن باشم" نمی‌گنجد!

پیام های کوتاه
  • ۳۱ خرداد ۹۲ , ۲۲:۰۰
    مباح
خواندمـ و پسندیدمـ

نبضِ زمان

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
با نبضِ زمان چ ــــــــه کرده ای ؟

که صاحبـــــــــ الزمان شده ای ؟




+ اینجا به صدای دعای عهدِ تو

  اف می گویند!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۲
ناموس خدا

امام زمان

چند مجنون؟  (۶)

۰۴ اسفند ۹۱ ، ۰۸:۵۶ دانیالم، دوستِ ...
دلشان (خدا نکند ولی شاید دلمان!) عاشق نیست و الا به ندای وفای معشوقشان با سر میدهند...
حال اف...

خدایا فقط کاری کن تا مادرشان این بی مهری را نبیند، گرچه فاطمه، فاطمه است و مهرش مهری مادرانه و نه از جنس زمینیان بی مهر!!!
پاسخ:
باید مطمئن باشیم که عاشق نیستیم!
۰۶ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۰۵ یه متحجر....
بسم رب الزهـــــــرا سلام الله علیها...

.
.
.

گاهی اینـ نبض ها خیلـــــــــــــــی بی تاب میشوند!!
مثل صاحب شان...
مهدی صاحبــــــ زمانـ...
.
.

سلام...
خوبی بانو؟

پاسخ:
سلام
خوبم، اما روزهایم به اشک دل می گذرد!
بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت ...

پاسخ:
چه اندازه در ندبه ها...


متن شعر چشم امید ( به طاها به یاسین 2 )

ندیدم شهی در دل آرایی تو
به قربان اخلاق مولایی تو

تو خورشیدی و ذره پرور ترینی
فدای سجایای زهرایی تو

نداری به کویت ز من بی نواتر
ندیدم کریمی به طاهایی تو

نداری گدایی به رسوایی من
ندیدم نگاری به زیبایی تو

نداری مریضی به بد حالی من
ندیدم دمی چون مسیحایی تو

نداری غلامی به تنهایی من
ندیدم غریبی به تنهایی تو

نداری اسیری به شیدایی من
ندیدم کسی را به آقایی تو

امید غریبان تنها کجایی؟
چراغ سر قبر زهرا کجایی؟

تجلی طه، گل اشک مولا، دل آشفته ی داغ آن کوچه ی غم
گرفتار گودال خونین، گرفتار غم های زینب، سیه پوش قاسم

عزادار اکبر گل باغ لیلا، پریشان دست علم گیر سقا
نفس های سجاد، نواهای باقر، دعاهای صادق

کس بی کسی های شب های کاظم
حبیب رضا و انیس غریب جواد الائمه

تمنای هادی، عزیز دل عسکری، پس نگارا بفرما کجایی؟

دلم جز هوایت هوایی ندارد
لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم
بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس
خراب است و ویران صفایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد



این نوای بسیار زیبا رو میتونید از این آدرس دانلود کنید 

http://dl.bachehayeghalam.ir/media/sound/chashme-omid-2-128kb(www.bgh.ir

).mp3



به امید ظهور مولا (عج)

انشاالله از سرداران و سربازان راهش شویم و در راهش به شهادت برسیم...آمین
پاسخ:
واقعا ممنون رفیق.
اتفاقا دنبالش بودم.
اولا خواهش میکنم

دوما خب دیگه رفیقی مث من داشته باشی همینه دیگه ! 
قدرمو بدون !!!  { مزاح }

خداروشکر

آدرس ایمیلتا  برام پیام کن؛چیز خوبی داشتم برات بفرستم 
پاسخ:
باز زدی به اعتماد به نفس ها!

چشم...

نمیدونستی عامل تخریب لایه اوزون منم؟؟؟!!
عمرت بر فنا رفت
.
.
اینتر پُل دنبالمه
خدایا منو ببخش به خاطر اعتماد به کهکشانم که زد لایه اوزونا سوراخ کرد و من دچار حق الناس میلیاردی شدم!
.
.
.
.
گفتم روزه عیده بخندی




پاسخ:
والا اصلا نفهمیدم سر و ته اینی که نوشتی،کجاست!!!

با من از جنونتـــــ بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی